Primera setmana de Quaresma: la llibertat

By 24 de març de 2025Sin categoría

Hi ha imatges que ens evoquen llibertat: estar dalt d’una muntanya, contemplar el mar o veure com volen els ocells… La raó és que tots desitgem viure amb aquesta sensació de plenitud. Jesús també vivia amb aquesta llibertat interior, sabent-se Fill de Déu.

La llibertat és l’espai on podem créixer com a persones, prendre decisions i caminar al costat dels altres. Una llibertat fonamentada en la veritat: “La veritat us farà lliures” (Jn 8,32).

En aquesta primera setmana de Quaresma, et convidem a reflexionar:
— Què et fa sentir lliure?
— Què necessites deixar anar per alliberar-te del que et pesa?

Sortim al desert amb Jesús i mirem com Ell viu el seu camí de llibertat. No caminem sols. Ho fem junts.

T’hi apuntes?

SETMANA ID

Leave a Reply

Ús de galetes

Aquest lloc web utilitza galetes perquè vostè tingui la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les esmentades galetes i l'acceptació de la nostra política de galetes, Cliqui l'enllaç per ampliar la informació. ACEPTAR